آخه به اون كريمي اصلا توپ رسيد خداييش؟؟؟


آندو توپ رو از دو نفر گرفت آورد جلو يه پاس عالي داد و انصاريفرد تك ضرب پاس داد به خلعتبري و تك به تك زد تو گل...


البته اگه رحمتي نبود با اين گل 5-1 ميباختيم...


و  آندو نبود كه اصلا گل نميزديم.