آخه به اون كريمي اصلا توپ رسيد خداييش؟؟؟
آندو توپ رو از دو نفر گرفت آورد جلو يه پاس عالي داد و انصاريفرد تك ضرب پاس داد به خلعتبري و تك به تك زد تو گل...
البته اگه رحمتي نبود با اين گل 5-1 ميباختيم...
و آندو نبود كه اصلا گل نميزديم.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 19:47 توسط میلاد (ابی)
|