در ضمن زهرا جون

توی اون مطلبت چندتا غلط وجود داره(من نمیدونم چند سالته ولی به هر حال این اشتباه هاروبچه های ابتدایی هم نمیکنند)

اولاما نشنیدیم بگن میلاد آقا       نمیدونم شما قرمزا چجوری حرف میزنید ولی ما آبی ها بر اساس زبان رسمی کشور میگم آقا میلاد

دوما شما باید مینوشتید کیسه کشا نه کیشه کسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سوما توی فوتبال اتفاقا خیلی هم سن مهمه   وگرنه هر پیر مردی که اومد گفت من بازیم خوبه من و فوتبالیست کنید ،اونوقت از فردا یه تیم واسه پیر مردا با عصاهاشون راه میفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!