ای وای!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم شما منظورتون از فرهنگی که توش زندگی میکنید چیه ولی اگه به شما بگن خانم زهرا خندت نمیگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعدشم من اصلا حرفی از بی فرهنگی یا اینکه شما خدایی نکرده کل کل بلد نیستید نکردم
درضمن شما پرسپولیس رو نخریدی که میگی به شما هیچ ربطی نداره
این موضوع اگه به من ربطی نداشته باشه به شما هم ربطی نداره
و در آخر من نمیخوام دوباره غلط املایی بگیرم
ولی اون شخص محترمی که شما اسمشو نوشتید علی کریمی است نه عکی کریمی
نکنه داری مسخرش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! یا اسم مستعارشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 8:17 توسط سارا(مدیرابی ها)
|