میلاد خان من به ابیا گیرندادم و از قرمزا حمایت نکردم؛من مثل بقیه طرفدار یه تیم هستم که الان من حدود 12ساله که هوادار دواتیشه ی پرسپولیسم و همیشه گفتم پرسپولیس سرور استقلاله ؛من وقتی به عنوان مدیر وب پیام بدم طرفدار هیچکس نیستم و شما هروقت مشاهده کردی من بدون دلیل به ابیا گیر دادم بعد اعتراض کن؛ و در غیر اینصورت من در کل کل شرکت میکنم و حال اس دق لالی هارو میگیرم؛ زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی