پرسپولیس سرور استقلال
چه احساس داره یه عمر 6تا رو بزنن توو سرت ؟
میتونید طمع برد توو 10 دقیقه 10 نفر رو بگید ؟
راستی چندتا کاپیتان های تیم ملی در طول تاریخ استقلالی بودند ؟؟
میدونی چه حالی داره بازیکن با غیرت داشتن ؟
با چه رویی به فرهاد مجیدی میگید با غیرت...؟
نظرت درباره ی زاید چیه راستی ؟
واسه چی به 4تا برد پی در پی مینازید در حالیکه پرسپولیس 8تا پشت سر هم داشته ؟
طعم سقوط به دسته 2.3 چطوره ؟
کدوم تیم هنوز معلوم نیس کاپیتانش کیه و در آرزوی یک کاپیتانه ؟
احساستون درباری شوت کریم باقری چی بود ؟
چرا همیشه توو بحث ها کم میارید از آسیا مایه میزارید ؟
تا حالا دعوت شدید برای قرعه کشی جام جهانی یا مراسم معتبری ؟
تا حالا برای تولد بازیکناتون فیفا تبریک فرستاده ؟
دربی بردن با دوپینگ چی ؟چه طعمی داره؟
فرهاد مجیدی چندتا بازی ملی داره ؟
احساس گل زدن بازیکناتون توو جام باشگاهای اروپا رو میتونید با رسم شکل توضیح بدید ؟ یا قهرمان شدن با بایرن ؟
بیشترین پیشکسوت شما دارید یا ما ؟
حالا طبق توضیحات بالا با چه رویی میگید استقلال سرور پرسپولیسه توو استادیوم ؟
کی یه لژیونر درست حسابی به اروپا میدید پس....؟
شستن مربیتون توسط بازیکناتون چی حسی داشت (جباری) ؟
واااااااای راستی چه حسی داره صدر جدول باشی و 4تا دربی رو برده باشی جام حذفی هم فینال باشی اما به زور 5هزار نفر بیان ورزشگاه ؟
از اینکه توو طول تاریخ توو نظر سنجی ها دوم بودید خوشحالید ؟
تیم دوم پاییتخت بودن چه حسی داره ؟
راستی از ترکی چه خبر ؟و...