سوالاتی که استقلالی ها از جواب دادن به اون همیشه عاجزن !

چه احساس داره یه عمر 6تا رو بزنن توو سرت ؟

میتونید طمع برد توو 10 دقیقه 10 نفر رو بگید ؟

 راستی چندتا کاپیتان های تیم ملی در طول تاریخ استقلالی بودند ؟؟

 میدونی چه حالی داره بازیکن با غیرت داشتن ؟

با چه رویی به فرهاد مجیدی میگید با غیرت...؟

نظرت درباره ی زاید چیه راستی ؟

واسه چی به 4تا برد پی در پی مینازید در حالیکه پرسپولیس 8تا پشت سر هم داشته ؟

 طعم سقوط به دسته 2.3 چطوره ؟

کدوم تیم هنوز معلوم نیس کاپیتانش کیه و در آرزوی یک کاپیتانه ؟

احساستون درباری شوت کریم باقری چی بود ؟

چرا همیشه توو بحث ها کم میارید از آسیا مایه میزارید ؟

 تا حالا دعوت شدید برای قرعه کشی جام جهانی یا مراسم معتبری ؟

تا حالا برای تولد بازیکناتون فیفا تبریک فرستاده ؟

 دربی بردن با دوپینگ چی ؟چه طعمی داره؟

فرهاد مجیدی چندتا بازی ملی داره ؟

احساس گل زدن بازیکناتون توو جام باشگاهای اروپا رو میتونید با رسم شکل توضیح بدید ؟ یا قهرمان شدن با بایرن ؟

بیشترین پیشکسوت شما دارید یا ما ؟

حالا طبق توضیحات بالا با چه رویی میگید استقلال سرور پرسپولیسه توو استادیوم ؟

کی یه لژیونر درست حسابی به اروپا میدید پس....؟

شستن مربیتون توسط بازیکناتون چی حسی داشت (جباری) ؟

 واااااااای راستی چه حسی داره صدر جدول باشی و 4تا دربی رو برده باشی جام حذفی هم فینال باشی اما به زور 5هزار نفر بیان ورزشگاه ؟

از اینکه توو طول تاریخ توو نظر سنجی ها دوم بودید خوشحالید ؟

تیم دوم پاییتخت بودن چه حسی داره ؟

راستی از ترکی چه خبر ؟و...