مدیر کل کل
سلام بچه ها من چند روزی نبودم وب خوب اداره شده و بعضی وقتا به حاشیه رفته که با وجود مدیران قرمز و ابی و مدیر دوم وب سریعا فضای وب به حالت عادی برگشته و من از مدیران وب تشکر میکنم
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۳۹۱ ساعت 15:43 توسط حیدر(مدیروب)
|