قابل توجه سارا جون
سارا خانم ناراحت نشو من به این خاطر گفتم بی غیرت چون در استانه ی یه بازی ملی فضای تیمو متشنج کرد و موفقیت اس اس و پرسپولیس و سپاهان در اسیا باعث افتخار ما ایرانیاست ماهم امیدواریم هرسه نماینده ما موفق بشن تو هم قبول کن کار استقلالی ها بی غیرتی بوده اونا میتونستن بعد بازی اعتصاب کنن
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 22:55 توسط حیدر(مدیروب)
|