آقا امیر

من با اینکه خیلی ناراحت بودم به خاطر اون پستتون ولی شمارو حذف نکردم

این چند وقته هم نبودم که پست بزارم

الحمدلله هم که هیچ کس سراغ من رو نگرفت

 

 

در ضمن  من یه موضوع خوب سراغ دارم

بیایید داستان اینکه استقلالی یا پرسپولیسی شدید را توضیح بدید