اقا ارمین من مردم ولی...؛خب ارمین خان بعد از اون پستم که ساعت 9:25گذاشتم اگه پرنیا پستی گذاشته و توش به ابیا توهین کرده من الان همینجا مدیریت وبو به شما میدم؛ مرد مومن چشماتو باز کن و به پستای بعد قانون نگاه کن پرنیا اصلا پست نذاشته که من مسدودش کنم ؛ و بازم قبلا ثابت شده که من مردم و لزومی نمیبینم که بهت ثابت کنم ؛