حیدر پرسپولیسی
اقا ارمین من افتخار میکنم که پرسپولیسیم درضمن شما حواست باشه که تو پست قبلیت به پرسپولیسا توهین کردی و اولین اخطارته و من هرچند پرسپولیسیم اما در مقام مدیر وب اصلا یکطرفه نبودم ؛شما یک دلیل بیار که من الکی به ابیا گیر داده باشم اگه مردی واسه حرفت دلیل بیار که من در مقام مدیریت الکی به ابیاگیر دادم؛ پرنیا خانم شما هم با ابیا کل کل کن و وارد حاشیه نشو بعضی عمدا قصد دارن وبو به حاشیه ببرن
+ نوشته شده در سه شنبه ششم تیر ۱۳۹۱ ساعت 19:15 توسط حیدر(مدیروب)
|