حیدر
اقا میلاد شما گفتی سوراخپولیس؛ لنگپولیس؛من از سال 80اول دبستان فوتبال نگاه میکردم ولی زیاد از فوتبال چیزی نمیفهمیدم ولی همیشه بازیهای استقلال و پرسپولیسو نگاه میکردم و عموهام طرفدار پرسپولیس بودن از سال 81بود که رسما طرفدار پرسپولیس شدم و تا حالا هم هستم و خواهم ماند و تمام بازی های پرسپولیسو هم نگاه کردم من امسال دوم تجربی بودم و قبول شدم رفتم سوم ؛حالا نفری بعدی بگه
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 12:28 توسط حیدر(مدیروب)
|