من از کسی نمیترسم که با یه اسم دیگه بیام
اقا میلاد من از کسی ترسی ندارم که با یه اسم دیگه بیام من با اسم خودم میام و از تیم محبوبم طرفداری میکنم
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 16:45 توسط حیدر(مدیروب)
|