من سارینا هستم دوم تجربی دارم میرم سوم چطور پرسپولیسی شدم هم ازاین جایی بود که من در بچه گی با برادرم و دوستانش در کوچه فوتبال بازی  میکردیم من از 4 سالگی فوتبال رو به شروع کردم در آن زمان برادرم کلاس فوتبال میرفت و همیشه همه چیز رو به من یاد میداد همین شد که من به فوتبال علاقه مند شدم در کلاس اول دبسان به طور رسمی فوتبال رو شروع کردم من همه ی خانواده ام پرسپولیسی هستن همین شد که من هم به پرسپولیس علاقه مند شدم و پرسپولیسی شدم. من پدرم یه پرسپولیسی واقعیه یادم میاد یه بار به پدرم گفتم من استقلالی هستم البته به شوخی تا 3 روز با هام حرف نمیزد الانم کاپیتان تیم ...اسمش رو نمیگم هستم و همین راستی من در کرج زندگی میکنم.