
سلام به همه دوستان گل..
کلا حال میکنم با این وبلاگ . منم عضو و دوست جدید شما سرخآبی ها
همتونو دوس دارم . امیدوارم همیشه پرسپولیس سرور استقلال بمونه ..
اولین هدیه رو دوستان آبی از من پذیرا باشید:

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 10:30 توسط شهریار (قرمز)
|