در جواب اقا آرمین باید بگم که ...
سلام به همه در جواب شما آقا ارمین خب هر اسمی یه معنی داره البته به هر زبونی یک معنی داره به معنی کردی هم لابد یعنی همونی که شما گفتی ولی اسم من این جوری نیست فقط یک معنی داره و اون معنی که شما به زبون کردی گفتی به معنای یه چیز دیگه است اگه متوجه نمیشی بدون مثل شیر ما یه شیر اب داریم یه شیر خوردنی و یک شیر وحشی حالا اسم من هم ماجرا همینه من هم این حرف شما رو رو ی ندونستنتون میذارم راستی من تو اون پست نوشتم که صرفا برای خنده و شوخی شما ناراحت نشو اون رو حذف میکنم اگه آزارتون میده یا حالا هر چی بازم ممنون چون اطلاعاتم بالا رفت.
+ نوشته شده در پنجشنبه هشتم تیر ۱۳۹۱ ساعت 22:54 توسط سارینا (قرمز)
|