ثانيه 7
از یه پرسـپولیسـی میپرسن رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود
یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟
میگه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ۷ گل نخوردی !
+ نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 12:5 توسط دانیال (ابی)
|
از یه پرسـپولیسـی میپرسن رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود
یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟
میگه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ۷ گل نخوردی !