اس اس عاشقتيم
بدیدم خواب خوبی در شبانه
که اس اسی جام اورده به خانه !
برای فتح جام اسیایی !
شدند خارج زکشور بی بهانه !
ندیدم بین انها اختلافی !
تمام حرفهاشان عاشقانه !
هماهنگ و پر از تکنیک و قدرت !
حریف در قوطی و در استوانه !
مربی هم ارنج میکرد روان !
تعویض هایش طلا وزیرکانه !
عجب قاضی میدان بی طرف بود!
تمام سوت هایش منصفانه !
نبود حریفی بهر انها
شدند با بارسا شانه شانه !
تماشاگر به حریفش فحش نمی داد!
شعار ها از سماور بی نشانه
+ نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 12:6 توسط دانیال (ابی)
|