من به مجیدی توهین نکردم تو نوشته بودی 7 مقدس منم نوشتشتم زپلشک مدیر وب گفت هر  کس کلمه ی لنگی  کیسه کش یا سکس پلیس یا از این جور چیز ها ممنوع البته این کلمه نه فحش نه بی ادبی و نه توهین یه کلمه ی سادس من  هر فقط حس  کنم حرف بدی زدم هم از طرف عذر خواهی میکنم بعدشم اون پست رو حذف میکنم ولی الان متمانم که این کلمه حرف بدی نیست.