وا!!!!!!!!!!
فاطمه زهرا جون
مگه اسم سارا چش بود که اسمتو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن چجوریه که از سلنا گمز خوشت میاد ولی از جاستین بدت میاد
معمولا این دوتا باهمند
+ نوشته شده در شنبه دهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 7:33 توسط سارا(مدیرابی ها)
|